Thursday, April 15, 2010

Thanks!!!

Assalamualaikum... Terima Kasih Utk kawan2 sy yang setia menemani dan mengambil berat tentang saya.. Hurm. Tak taw cm ner nak balas Jasa dan keprihatinan anda sume pd saya... Susah dan senang sanggup kiter bersama... Tah la kan apa masalah mereka2 yang tak tahu menilai erti sebenar kawn kan,.. ape ape punw... Tq pada anda sume.....
****************
nak sebut pasal KEBAHAGIAN...

SAYA rasa senang bila melihat kebahagiaan orang lain...
rasa suka sgt bile nampak orang gembira....
tapi sedar atau pun tak.. kebahagian itu susah nak hadir dalam hidup kita kan...
Tahla... minggu nie banyak jer masalah kehidupan melanda saya....
bukan nak meluahkan... atau menagih simpati... (nanti ade yang kata saya ni suke post benda yang mcm menagih simpati )....
tapi saya tak taw nak luahkan kat mana... inilah tempatnya... BLOG SAYA....
dari satu ke satu masalahnyE.. hurm... Minggu depan nak FInal exam dah...
InsyAllah saya kena kuatkan semangat...
Ketepikan segalanya.... tolak segalanya.. Dulu BLog saya gembira sangat... tak sabar nak UPLOAD benda yang gembira.... tapi nak Buat cm ner,,, INi lah yang berlaku pada saya..
PERLUKAH SAYA BERSIFAT PLASTIK sedangkan INI saya... 100% tak kan...
saya harap segala masalah ini berakhir dengan Sempurna,,,,
*******************************************
Hanya satu sahaja.. saya sayangkan kawan - kawan saya... Semua yang pernah saya kenal adalah kawan saya... TAPI TAK TAW LA BAGI PENILAIAN MEREKA KEPADA SAYA...


No comments:

Post a Comment