Monday, May 3, 2010

KahwiN...

Biasanye bila orang kata pasal perkahwinan..... dalam usia2 saya begini sudah seharusnyer mempunyai perancangan untuk mendirikan rumah tangga.. Tapi bg saya it is too early.... saya baru berumur (tut tut tut).... Tapi nak dijadikan cerita... hampir majority kawan -kawan saya tak kira la sama ader dimana sahaja.. semua nye ader yang sudah berkahwin dan ader yang merancang nak berkahwin dan ader yang sedang bertunang.... Huh.... bkn sorang dua... ramai... INsyaAllah saya akan Upload satu hari nanti kawan2 saya yang semuanya sudah berkahwin dan sedang dlm perancangan.... saya bila ea... Itulah yang bermain dalam fikiran.. jawapan nyer biasalah... belum sampai jodoh n seru (jawapan script)... huhu....
Senarai kawan2 yang sudah dan sedang dlm pertunangan.
1. Gee
2. Atira
3. Aini
4. Mamat n Nora ( bercinta masa di POLI lagi )....
5. Tengku
6. Mira
7. Ayu
8. fahmy
9. Pali
10. Rabiatul zaifa
11. shidi

** Ramaikan.... tu la.... hurm...... hihihi....

No comments:

Post a Comment