Thursday, March 17, 2011

DeCo- DeCo Bilik..... New Bag Make Up

Hye semua... apa khabar.. saya harap anda semua sihat kayh.... saya... Alhamdulillah sihat.... so kali neyh entry sy nak becerita..(ce cite...ce cite..) pasal hiasan dinding bilik saya....Ala2 bilik masa zaman kanak2 la... mane dak nyer.. dulu masa kanak2 tak dapat nak merasainyer... alih2 dah esaU-besaU neyh la baru saya merasa... heeee.. nk kata Konsep... xder konsep kuwt... ala2 aci taram.... hahaha... janji Cantik... heee...... Upss... lupa.. alhamdulillah.... kali neyh saya nak Upload MY new Bag Make uP.... Kali neyh atas permintaan ramai.... Bag makE up berada ditangan ku... hehe..... Sebagai make Up artis personel... saya amat baru dalam dunia make UP neyh... so banyak benda yang saya masih perlu pelajari...
Saya menawarkan pelbagai tempahan make Up......
1. Bersanding perkahwinan.
2. Bertunang.
3. Jamuan Makan malam.
4. Persembahan.
dan lain- lain... asalkan asasnya make Up... (harga kita boleh runding yer...)
hehe.... ok la.. layan la pic saya eyh....



No comments:

Post a Comment