Saturday, June 11, 2011

KUantaN, PahaNg...

Hye Sume... Entry kali ni mengisahkan percutian ke Kuantan.. walaupun tujuan utama nak ambiL mak tersayang kat Kuantan..... sehari jer.... sempat berjalan2..... banyak gak la tempat - tempat yang kakak n abg saya bawak... tempat makan besH... pantai Teluk Cempedak yang indah.... dan layan anak - anak buah yang dah lama tak jumpe kat Play Ground... waHhhhh... Memang ligat dowang neyh... mana tak nYer sempaaT lagi nak buat pHotoshoot.... hahaha... banyak taw pIc yang nqk di upload neyh.., Tapi enTry neyh mengisahkan Pra Picture la... ala2 macam Pra WeediNg... hihi.... Betul kata sarana Kerajaan malaysia.... Jum CuteY2 Malaysia... Banyak tempat yang menarik... tu baru satu hari.. belum lagi berhari2 duk cineYh... insyaAllah nanti pic2 yang sebenar akan saya Upload nexT enTry bersama2 telaatah anak2 buah saya... 4 ORANG taw... huhu.. neYh pic yang saya selitkan ini adalah Pic yang saya search kat google...... yang real i will upload dekat nxt entry eyh... :))

Rumah Kakak Ku.....

The New HoriZon Garden Restaurant

Teluk Cempedak

Pantai BatU Hitam

PlaygrOund.....



No comments:

Post a Comment