Wednesday, February 3, 2010

Kempen pencalonan MPP

Tet.. Tet... Tet...
Bunyi hon motor dan kereta Yang datang memecahkan Kesunyian Residential College Perwira... Ohh.. Proses kempen calon - calon MPP datang turun Padang sendiri untuk bersemuka dengan mahasiswa dan mahasiswi. Macam YB turun padang.......... kempen bermula dan ramai calon - calon yang turun padang, menjadikan musim mengundi ini semakin hangat dan nampak lebih hebat ...Semangat Yang ditonjolkan oleh ahli - ahli calon membuatkan I lebih terasa teruja untuk menyertai MPP next time.. Huhu.. GURAU JER...


Pasukan Konvoi salah seorang calon yang baru sahaja Tiba


Begitu ramai Eskot dan keseragaman Pakaian mereka dalam usaha berkempen...

Macam2 Manifesto dari calon demi menjaga kebajikan dan kepentingan bersama mahasiswa.. dari penyataaan menifesto tu sendiri kita nampak keyakinan dan kewibawaan mereka dalam memperjuangkan hak mahasiswa... Tapi ada jugak yang Macam nampak biasa... Tapi kira ok la..

Bagi i pemilihan Calon itu perlu dilihat dari pelbagai aspek dan pembentangan manifesto itu sendiri. Jaminan dan janji yang ditaburkan itu seharusnya releven dan bernas. calon - calon yang berani kehadapan dan menyuarakan pandangan mahasiswa adalah calon yang bakal memimpin.

No comments:

Post a Comment