Thursday, November 25, 2010

Kisah Anak2 Buah ku....

Assalamualaikum reader.......
Dah lama agaknye saya tak update kan blog saya neyh...
Dalam minggu study week neyh la saya nak update macam2..... hehe...
kali ni kisah saya berkisar berkenaan dengan anak2 buah saya neyh...
**********************fuhhh...*********************************
kalau sebut pasal anak buah neyh..... hurm.. memang la agak nakal2 tapi cute2 sume nyer.... dah nama pun kanak2.. so masa neyh la dwang nak menjalani proses kenakalan neyh... ney la nama anak2 buah ku yang mengikut saiz dan umur....
1. Nur Umairah Syahmina bt Zainurin
2. Nur Farah Hadirah bt Mohd Faizal
3. Mohd Uzair Aqil Mustaqim b Zainurin
4. Nur Fatina Uzma bt Zainurin

Saya addik beradik 3 owang jer... tapi anak buah dah sampai 4 rang.. (rezeki....rezeki...) ... dowang neyh kalu main2 la... jadi la ber4 tak payah panggil orang len... dah iuh rendah umah atuk n nenek dowang... hehe... ney pic2 dowang....
layan........







No comments:

Post a Comment