Saturday, November 27, 2010

Tangkap Muat with Amy Rahim....

Asslamualaikum reader....
Hye... jumpe kembali.... hehe.... kali neyh kelainan sikit saya akan bawakan..... bukan apa memang dah tugas sy sebagai Make Up artist Kebudayaan di Universiti saya... so... tiap kali saya Show saya akan bekerja dengan seorang gadis neyh... Die bahagian jaga KRU lagu and Video... Budak nyer mude baru 19 tahun.... Berassal dari Selangor... Die Student Diplma kat Universiti saya... hehe..... so kat bawah neyh ader pic die.....Before and After.... kejadian Neyh berlaku masa saya n dancer2 di studio... haha... nak dijadikan cerita.. die nak sya make over die... hehe... dari pemakaian sampailah ke tatarias... saya ubah... hehe.... so... saksikan....





Sebelum

************************************************************************************
Selepas



No comments:

Post a Comment