Monday, February 28, 2011

Festival MAKUM Keroncong 2011 di UTHM

Pada tahun neyh, sekali lagi UTHM menjadi Tuan rumah dalam Festival MAKUM Keroncong 2011. Pada kali ini UTHM menghantar 2 kategori iaitu Berkumpulan dan Solo. Selama 3 hari kami berkampung di UTHM bagi menjayakan Program kali ni.. Di majlis Penutupan Pasukan Kebudayaan kelab Warisan telah mengadakan persembahan Tarian "Overture" dan perarakan Perasmian. Tugas saya bermula pada hari jumaat dan sabtu dalam menjayakan Raptai dan sesi latihan persembahan untuk kelab warisan bgi majlis penutupan Makum Keroncong 2011. Kemudian menyediakan pakaian bagi MC, Pengiring dan pelbagai individu dalam malam kebufdaayn tersebut, sehingga la tugas kemuncak dimana pada hari ahad bermula jam 7.00 pgi saya dah bersiap sedia di studio untuk make Up penyanyi Keroncong Makum UTHM, pengiring dan MC. Pada waktu petang jugak saya saya make up penyanyi sekali lagi untuk acara Berkumpulan dan kemuncak pada waktu malam sekali lagi make up penari untuk majlis penutupan... Alhamdulillah... UTHM memperolehi keputusan :
1. Anugerah Susuna Muzik Terbaik
2. Anugerah Khas Juri
3. Juara Keroncong Kategori Kumpulan
Tahniah UTHM....... Fuhhh agak penaatla minggu neyh... tpi besh bile menimba ilmu... Ney saya selitkan pic penyanyi UTHM,Penyanyi lelaki dan Penari ... :)


"Penari Kelab Warisan UTHM "


"Shida Before Make Up"


"Shida; Penyanyi"


"Shida..."


"Penyanyi Keroncong "

1 comment:

  1. congratzz team UTHM..n make up artist yg sgt gigih!! huhuhu..;p tpi sedeyh xdpt bwat i nyer shading..;(

    ReplyDelete