Thursday, February 10, 2011

Make Up Weeding Dlm Chinese New Year...

Hye sume.... Cutey Chinese New year baru2 neyh mesti sume sebuk nak uat weeding kan.. yer la... dalam cuti sekolah ney la ramai yang nak uat perkahwinan.... Sebelum tu sy nak ucapkan selamat Pengantin baru pada My BFF Yanti ngn Husband die... Idyanti... Heheh.. dowang nak sentuhan saya dalam weeding dowang.... Pakaian bertemakan Purple dengan busana Songket Tabur menampakkan si mempelai anggun dah lebih ayu.... hehe... cantik sebb kebaya songket tabur purple tu saya yang pilih.... Die bagi kepercayaan kat saya untuk memilih busana die... Kebaya tu saya kenekan pada majlis menitik Inai malam sebelum majlis Persandingan... Manakala persandingan disebelah pihak perempuan adalah tema Grey silver dan di rumah pihak lelaki pula warna gold hitam... so layan la pic yg sy upload neyh.. nnti saya akan upload berperingkat...

p/s.... kalau nak tanya apa2 berkenaan dengan make up silelah inbox saya eyh... :)nnti kita bincang eyh... :)


No comments:

Post a Comment