Sunday, December 26, 2010

FestKum.... berakhir...






Hye reader... lamanyer saya tak update Blog sy neyh... ye la.... asyik Busy jer.... keje2.... Bukan keje betui2... tapi BerFESTKUM.... selama 5 hari la pasukan Festkum 19 Universiti berkampung di UUM... USM.. UiTM Arau... UnIMAP... banyak perkara yang kami lalui.... saNgat besH.... mane daknyer... kami ditempatkan di Kolej Kediaman Sime Darby... kalu tak salah saya UDM... UMT... UTEM dan kalau tak salah saya ader 5 universiti ditempatkan disitu... yang lain2 universiti ader yang duk Petronas... dan lain2... tapi bile dah berkumpul mcm tu rasa besh sangat.... mane tak nyer 4 orang pegawai sama2 turut join duk dlm kolej kediaman.... En Ryzal.. En fauzi... En Azhar dan En Ismit.... sume duk sama2 ngn kami.... mandi,. makan.... sume sama2 kami.... dr first and second day saya duk kat UUM.. persediaan untuk Pertandingan tarian India Klasik.... then untuk hari seterusnye saya ngn en Ryzal terpaksa berangkat ker UNIMAP sebab nak make up budak2 boria.... pertandingan Boria ngn akustik berlangsung dekat UNIMAP... Nyanyian asli kat UiTM.... so semuanyeer berlangsung dengan lancar... Sonok lagi bila hari terakhir sebelum majlis penutupan kami sume masuk TVVVVVVVVVVVVV!!!!! hahaha TV ape?????????? TV 1... senam pagi... hahah.... besh... "Chicken Dance"..... Pingat Emas perak dan gangsa sampingan disampaikan selepas acra senam pagi... yang emas utama disampaikan pada waktu malam penutupan yang dihadiri Sultan Muda Perlis... Tak diduga.... UTHM MENGGONDOLI BUSANA TEBAIK (EMAS) BAGI BORIA!!!! Credit utk sume.... haha.. seronok sangat.... nnti tengok la busana Boria saya selitkan pic neyh eyh.... Lepas jer habis acara penutupan malam tu.. kami semua berangkat pulang ke UTHM..... Akhirnye cuti saya hanya tinggal 13 hari jer... huhu.... tapi besh sangat!!... sebelum balik ke Perak.... Tq sudi datang.... :)))) hehehe.... teTTtttt!!

No comments:

Post a Comment