Friday, December 10, 2010

Tamat la paper fInal.. Welcome FestKum....

Assalamualaikum... hye reader sume.... sihat?? saya alhamdulilah sihat... hehehe... kali neyh nak cite pasal PAPER FINAL SAYA DAH HABIS!!!!!!!!!!!!!! happy sangat!!!... hehe.. ye la... menghadap buku nak score pointer.... skrg dah habis.... saya tak saba nak ke FESTKUM 2010.... mesti kowang tanya FESTKUM tu apa kan..... Festival Kebudayaan Universiti Malaysia.... Manampilkan Semua Unicersiti kat Malaysia ni.. 18 buah Universiti termasuk lah universiti tercinta saya... UNIVERSITI TUN HUSSIEN ONN MALAYSIAe... mesti kowang nak tau klan ape yang ada dalam FESTKUM kan.... dalam festkum neyh semua acara kebudayaan akan dipertandingkan......
1. Tarian Melayu
2. Tarian Cina
3. Tarian India
4. Boria
5. Nyanyian asli/ barat
6. MUzik
7. Dikir Barat
Tu lah antara Pertandingan yang akan saya ikuti..... saya neyh KRU jer... bukan penari... hehe... KRU BUSANA... huhu.... so selama beberapa hari neyh kami berkampung kat kolej kediaman perwira... n latihan sepanjang masa kat studio tari... GIGIH neyh pagi2 bangun kul 6.30 nak bersiap ade latihan Fizikal.... k la reader neyh saya ade selitkan beberapa pic studio tari U saya... hehehe... (dengan rambut baru tu...... :P) hahahaha...... enjoYYYY.......



No comments:

Post a Comment