Tuesday, December 7, 2010

Make Up....

So bile dah Ujung2 Tahun neYh.... biasalah... mane2 fakulti kat Universiti saya neyH buat dinner... so.... biasalah... bile annual dinner jer.. hahhhhh!! MELARAM tak hingat dunia.... hehehe.... saya Neyh cakap pasal Orang plak.. hehehe tapi masa sy Dinner ari tu punw tak hengat jugak ... mak ai.... Melaram jugak.... mane daknyer,.,... Sponsored by D'singgah Bridal House..... Nanti saya cite pasal saya nyer dinner eyh.. skrg layan dinner kwn saya yang meminta saya untuk Melakukan sentuhan Hasil karya saya... hehehe :)
Kali neyh Annual Pra Graduasi untuk FKAAS( fakulti kejuruteraan awam alam sekitar).... saya lah yang menjadi perunding kecantikan bagi dowang neyh... baik yang lelaki mahupun yang perempuan,..... hehehe.... Biasalah... hehe... so Neyh la pic yang saya sempat masukkan UNtuk tontnan kowang sume pembaca setia saya nyer BLOG... mane la tahu kowang nak tempah saya plak untuk annual dinner ker... weeding ker... ek eYh... (malulah)... saya neyh baru lagi dalam neyh sume... hehehe.. layaNzzZzzz.........







1 comment:

  1. giteewzzzz!!! lpas neyh sesape nk make up..contact i kayh..I MANAGER BRU AMY..kelasss..bermanager skunk..hohoh..;p

    ReplyDelete